Monday, June 18, 2012

CIKGU MAAFKAN SAYA !

Salam penuh kasih-sayang buat semua pembaca blog ana. Semoga Allah permudahkan setiap urusan kita..insyaallah
Sekadar berkongsi gelagat anak-anak kecik di sekolah...istimewanya mereka d.kurniakan Allah bersih seperti kain putih, maka coraklah mereka menjadi insan yang soleh dan musleh...Alhamdulillah sekadar perkongsian ana pada hari ini dengan dunia budak-budak ....waktu makan di sekolah tiba-tiba ada seorang cikgu baru masuk x sampai sebulan m.gadu...tentang sikap seorang pelajar perempuan dok usik cikgu tersebut ..biasala tambah-tambah cikgu baru patang  budak-budak ni memang suka m.yakat....memang lawak cara dia usik tapi sebagai guru lama ..x leh dok diam je ..budak perempuan tu ana panggil tegur secara baik...mungkin dia agak segan bla ana panggil sepanjang bercakap ngan dia tunduk je sambil b.genang air mata dia...:)
keesokan harinya surat layang sampai kt tangan siap ada posmen karat lagi hantar...macam2 budak-budak ni...zaman sekarang budak-budak memang pandai mengarang ...lawak hampir guling2 juga :D



penolong saya ialah -Afifah dan Ain Humaira
siap ada pembantu lagi  :)


Surat anak dara ni tulis : 
Ustazah, saya dah minta maaf kepada Ustazah Habibah. Sebenarnya saya bukan mengejek ustazah Habibah. Saya menyanyi lagu "Doraemon" sebab saya suka tengok cerita doraemon. Ustazah Habibah salah faham.saya tidak berniat untuk mengejek Ustazah Habibah Doraemon .Saya sebenarnya baru mendengar lagu doraemon dan saya juga telah menghafal lagu "Doraemon"  Di rumah saya banyak baca buku cerita mengenai doraemon, saya peminat no 1 Doraemon Harap2 Ustazah dapat maafkan saya.. 




nota ringkas : cikgu maafkan kamu...kamu punya pasal DORAEMON dapat nama :)


No comments:

Post a Comment